sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Dansku 4v ja muutto

Aika kuluu ehkä liiankin nopeasti. Viime viikonloppuna vietettiin Danskun 4v synttäreitä. Saksanpainajainen on ollut nyt 1½ vuotta ilostuttamassa minun elämääni täällä. En voi edelleenkään olla liiaksi kiitollinen siitä, että sain tuon koiran. On se vaan maailman ihanin ja rakkain koira. Senkin olen varmaan moneen kertaan jo täällä kertonut ;)
Viime viikon sunnuntaina käytiin myös treffaamassa Essiä ja Masi-gööttiä vikaa kertaa. Kaikilla koiruuksilla oli kivaa ja Danskukin jopa innostui juoksemaan ;) Oli väsyjä koiria lenkin jälkeen. Otin kuviakin lenkiltä, mutta nyt niitä yrittäessäni etsiä en löydäkään mistään... Nyt ei jaksa alkaakaan niitä penkomaan mistään, mut jospa saan myöhemmin tänne vähän kuvatäydennystä.

Perjantaina suunnattiin auto kohti Ähtäriä, allekirjoitin vuokrasopparin ja sain avaimet uuteen kotiin. Ensivaikutelma oli jotain aika hirveää. Kerkesin jo miettiä että mihin olen oikein ryhtynyt. Lauantaina isä tuli Kannukseen, lastattiin peräkärry täyteen tavaraa ja oli kunnon operaatio saada kaikki Ähtärin päässä raahattua sisälle. Äiti tuli myös kummitädin kera kylään ja toi pöydän, sohvan ja pesukoneen. Tiiti lähti tänään äidin matkaan Riihikoskelle hoitoon. Lauma kutistui väliaikaisesti yhdellä koiralla ja on jo hirmuisen ikävä yhtä pientä gööttiä!

Kämppä alkaa näyttää jo kodilta, vaikka laatikoita vielä riittääkin purettavana. Rapun äänet kuuluu ehkä liiankin selkeästi meidän kämppään ja Danskua on saanut muistutella siitä ettei sen tarvitse vahtia jokaista ääntä. Muuten koirat ja Eppu on kyllä ottaneet muuton todella hyvin! Ei mitään ongelmia vaan ovat suoraan olleet kuin kotonaan. Tiitiä nyt vähän jännittänyt, mutta luulen senkin sopeutuvan suht hyvin kunhan saan sen takaisin kotiin.

Positiivinen yllätys mulle oli tänään lenkillä se, että mä oon nyt saanut sen asian, mitä oon kaivannut eniten Vantaalta. Kun lähden koirien kanssa lenkille, voin lähteä ihan mihin suuntaan ikinä haluan. Kun olin koirien kera iltalenkillä, niin onnellisuus vaan valtasi kun sai kävellä ihan minne vaan. Nyt pitäisi vaan alkaa etsiä sellaisia lenkkimaastoja, missä uskaltaisi noita irtikin piettää.

2 kommenttia:

  1. ääk, mä en ees haluu aattella sitä kun joutuu täältä lähteen :/
    Onnea Dansku <3

    http://annikafortheloveofdogs.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kaipaan sinne jo takaisin! Kannus on vaan aina niiiin rakas Kannus <3

      Poista

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)