maanantai 25. huhtikuuta 2016

Työt alkaa

Ollaan kotiuduttu Ähtäriin koirien kanssa oikein hyvin. Yksi asia mihin itselläni on ollut totuttelemista on se, että täällä on kamalasti mäkiä! Kannuksessa oli yksi tai kaksi, täällä saa hakemalla hakea tasaista tietä. Mäkiä on niin paljon ja ihan kaikkialla. Ei puhettakaan että voisi metsässäkään rauhassa kävellä, kun kokoajan menee ylä- ja alamäkiä ees taas.

Perjantaina oli myös mun ensimmäinen työpäivä. Pääsin näkemään kotieläinpihaa ja siivoilemaan siellä. Ekat eläimet tulee tiistaina ja torstaina mulla onkin seuraavan kerran töitä. Ensi perjantaina meillä onkin yhteinen ns. tutustumispäivä kaikkien kotieläinpihan kesän työntekijöiden kesken. Kaikki näytti hyvältä tässä vaiheessa ja mielenkiinnolla odotan kesän työpäiviä!

Ollaan vähän tottisteltu koirien kanssa, mutta ei nyt kovin paljoa. Enemmän ollaan tutustuttu Ähtäriin paikkana ja käyty etsimässä kivoja lenkkimaastoja. Pari paikkaa ollaankin löydetty ja pitäisi päästä tutustumaan niihin enemmän.

Yksinolojen suhteen olen koirista erittäin tyytyväinen. Hiljaa ovat pääasiassa ja rapun äänet alkavat pikkuhiljaa olla normaaleja. Myöskään tuhoja ei ole tehty vaan yksinolot on sujuneet hyvin senkin osalta. Oon mä vaan ylpee noista karvaotuksista. Eppu tosin yksi päivä karkasi ikkunasta kun unohdin ikkunan auki mennessäni koirien kanssa ulos. Oli hypännyt alas ja löysin raukan parkkipaikalta. Ihmettelin sisään mennessäni kuinka koirat kiskoivat sinne päin. Vedin ne mukanani sisälle ja sisällä tajusin niiden nähneen Epun ulkona. Siellä se istui ja odotti että haen reppanan kotiin. Hyppäsi seinää vasten maukumaan kun hain sen, näytti että tuolta tulin ja takaisin en pääse ;) Mut tästä taas oppineena ikkunat ei jää hetkeksikään auki ilman että oon vieressä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)