maanantai 14. maaliskuuta 2016

Taitava jälkikoira

Ollaan treenattukin. Tottisteltu pihalla ja tehtiin vuoden ensimmäinen jälki. Vuosi sitten ollaan tehty peltojälkeä, nyt ei sitä ihan. Lumihankijälki oli melkeinpä hauskempaa. Jätin jäljelle yhden tai kaksi nakinpalaa, mutta muuten tarkoitus oli katsoa seuraako koira mun tekemää jälkeä loppuun asti vai loppuuko mielenkiinto matkalla. Siksi vähän lyhyempi jälki, en halunnut pitkää tehdä turhaan jos ei olisi jäljestänytkään. Mut on Danskulla vaan supernenä, näki ihan kuinka se haistoi askeleen kerrallaan ja meni jälkeä tosi sujuvasti.



Tottikset on menneet ihan nätisti. Olen ollut oikein tyytyväinen siihen, kuinka koira tekee töitä. Seuraamisissa oon tehnyt enemmän mutkittelevaa serpentiiniseuruuta. Oon halunnut vähän vahvistella vasempia käännöksiä ja tolla tapaa on saanut niitä kivasti aina mukaan. Vuotamisesta oon huomauttanut kun menee pahasti yli, mutta muuten se on treeneissä saanut vinkua just niin kuin huvittaa. Se vaan on lähes viimeinen asia mihin olen nyt kiinnittänyt huomiota, vaikka pitäisi ehkä siihenkin. Oon vaan halunnut tehdä hyvänmielen treenejä ja niitä en saa jos keskityn koiran vuotamiseen. Tottiksia olis kiva saada videollekin joskus, ehkä saadaankin vielä joku päivä taas.



On tuo koira vaan ihana dorka. Mää tykkään ja se on se pääasia!

ps. Sain kutsun oman alan työhaastatteluun ja huomenna sitä pitäis mennä pyörähtään eikä vaan meinailla! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)