torstai 25. tammikuuta 2018

Helmivin

Sanomattakin varmaan selvää, että oon aika iloinen nyt! Helmin ja Vinnan nimistä muotoutui joskus kauan aikaa sitten Helmivin. Silloin jo mietin, että sitä haluan aikanaan anoa minun kennelnimekseni. Eilen se oli sitten ilmestynyt omakoiraan. Minun ihka oma kennelnimeni. Olen niiiin tyytyväinen!

Paljon pyörittelin hakuvaiheessa eri nimivaihtoehtoja mielessäni. Lopulta hain ensimmäisenä vaihtoehtona kennelnimeä Helmivin ja toisena vaihtoehtona Heiluhännän. Heilurihännän flätit oli liian lähellä ja nyt tulevaisuudessa on sitten mahdollisuus saada Helmivin länsigöötanmaanpystykorva.

Helmi ja Vinna oli molemmat omalta osaltaan ensimmäisiä koiria. Toinen oli ensimmäinen "harrastekoira" ja toinen ensimmäinen oma koira. Molemmat opetti minua ihan käsittämättömän paljon, vaikka toinen ei loppuun asti minulla ollutkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)