torstai 29. lokakuuta 2015

Toiveesta todeksi

Tiitille on varattu sterkkausaika. Kun Tiiti on sterkattu, se siirtyy minun omistukseeni. Yhdessä kasvattajan kanssa päätettiin steriloida se, jotta voidaan suoraan estää sen jalostuskäyttö kokonaan joko tarkoituksella tai vahingonkaan sattuessa. Tiiti ei ole koira, jonka pitäisi lisääntyä. Se ei ole luonteeltaan sellainen, mikä länsigöötanmaanpystykorvan kuuluisi olla. Olen todella iloinen siitä, että olemme kasvattajan kanssa siitä samaa mieltä.

Viikon päästä minulla on kaksi täysin omaa koiraa.


2 kommenttia:

  1. Moi! Mä pistin sulle haasteen mun blogiin!
    http://mitteliriia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva! Mäpä tutustun ja laittelen eteenpäin ;)

      Poista

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)