keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Kennelvuorossa

Eli meillä on nyt Tiian ja Johannan kanssa kennelvuoro maanantaista maanantaihin ja voi olla että päivitykset on hyyvin hyvin vähäisiä tältä viikolta, kun aikaa ei yksinkertaisesti vaan ole touhuamaan tuon koiruuden kanssa liiemmin. Ollaan sisällä otettu vähän paikallaolotreeniä ja esine-etsintää. Vinna on hyvin tajunnut että käskyllä missä sen pitää etsiä piilotettu lelu. Kerran oli liian vaikea piilo Vinnalle, kun lelu ei ollut yhtään näkyvissä ja sen jälkeen onkin tehty helpompana sitä.
Ollaan myös treenattu vähän sitä lelupalkkaa ja sisällä saan sen toimimaan hihnatta ihan hyvin (palkkana joka toisella kertaa lelu ja joka toisella kertaa nami). Kovin se aina kiihtyy lelusta, mutta kohtuu hyvin uskoisin että oon saanut sen namipalkalla siinä välissä sitten rauhottumaan ja keskittymään tehtävään asiaan.

Tänään Viips lähti (ja on siellä vieläkin) Oonan matkassa käymään kodalla, kun sinne lähti pien porukka viettämään Helmin synttäreitä (jos satut täällä lukemaan niin onnea vielä Helmi!). Ehkä sieltä palautuu hieman väsynyt koira, niin ei tarvii kauheesti harmittaa se että se on täällä yksin.
Jännä on nyt seurata tässä, kuinka Vinna oikeesti alkaa enemmän ja enemmän ymmärtää, että mä olen se sen ohjaaja ja omistaja. En tiedä kuinka hyvä se on että se höseltää nykyään enemmän mun perään, mutta itse tykkään siitä, että se on nyt paljon enemmän mun perään kuin aiemmin, että mä kuitenkin oon sille se ykkösihminen. Tähän asti se on siis höseltänyt kaikkien perään kun kaikki ihmiset on niin ihania. Enää ei kuitenkaan niin paljoa.
Tänään juuri kun Kristel vei Vinnan mukanaan Oonalle, niin Viips ei olis halunnut lähteä lainkaan Kristelin mukaan, vaan löi jarrut pohjaan ja kiskoi mun perään kun mä olin menossa ruokalaan. Tiia kun käytti sen yksi päivä pissalla ulkona, niin Vinna oli kuulemma silloinkin lyönyt jarrut pohjaan eikä ois halunnut lähteä mukaan. Ja Niinan kanssa se oli tehnyt saman kun Niina vei sitä juoksemaan. Nuorempana se ois lähtenyt kenen tahansa matkaan, muttei enää.

Ja niitä kuvia tulee heti kun vaan jaksan ja kerkiän laittelemaan, voi olla että menee ensi viikkoon.. Yritän saada siirrettyä ja ladattua ne koneelle joku kaunis päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)