torstai 8. joulukuuta 2011

114

Minnillä on vähän ongelmia sopeutua Kiteelle näin äkkiä jääden yksinkin vielä tänne päiviksi. Vinkuu täällä välillä kun en oo poissa, sekä haukkuu ja vinkuu kun käyn vessassa, suihkussa tmv. Säälittää jättää se tänne kun lähden, vaikka ihan ilosena se tänne jää palloa pyörittelemään. Oon kanssa piilotellut nameja mitä se voi sit etsiä täältä, jottei kävis aika tylsäksi. Aino kertoi, että tänään kun olin 12 aikaan lähtenyt niin Minni oli haukkunut mun perään jonkin aikaa tauotta. Se tarviis tohon pantaansa siis sitruunasuihketta, kun hajusteeton ei auta.. Vai oiskohan tosta patterit loppu? Oon haukkunut tolle pannalle mut ei suihki ei!

Eilen käytiin tunnin lenkillä, kun pääsin koulusta jo klo 11 kun normaalisti oltais päästy klo 15. Kerkes vielä valosaan aikaan lenkille ja sit mä tolvanana unohdin kameran kämpille. Minni sai juoksennella vapaana ja tuli kyllä heti luokse kun pyysin. Heittelin sille sitten keppiä ja treenattiin vähän puiden kiertämistä. Kaks kertaa (5+6 namia) harjoteltiin putkeen ensin tosiaan viidellä namilla ja sit kuudella namilla. Pitäis käydä ulkona kokeilemassa vielä uudelleen että muistaako tuo että miten se tehtiin. Alkoi vähän tajuamaan, mutta mä sain silti halia puita..

Tänään ollaan sit vaan loikoiltu sisällä! Kyllä toi on päässyt 4 kertaa jo ulos (aamulla olin hidas ja teki eteiseen pissat), yhteensä oltu ulkona kuitenkin varmaan 45 minuuttia, joka on kyllä surkean vähän. Nyt viimeisimmällä kerralla kun käytiin ulkona niin seurailtiin vähän hirmujännää ratsastustuntia eikä Minni murahtanut kuin kerran hevosille! Edistystä.
Ratsastustunnin katselun jälkeen mentiin koulun vieressä olevalle nurmialueelle (joka oli kyllä nyt vähän luminen nurmialue....) ja Minni sai juosta hihna perässään siellä vapaana. Vähän epäilin että kuunteleeko mua yhtään, mutta heti kun sanoin "tänne" niin neiti juos täysiä luokse. Pätevä tyttö!
Ollaan myös tänään treenattu maahanmenoa ja ympäri pyörähtämistä, sekä vahvistettu myös vähän tassun antamista. Otin näistä videota, jonka laitan tänne kunhan kerkeän siirtää ne koneelle.
Ollaan hirrrmupaljon revitty leluja ja Minni on yksinäänkin yrittänyt repiä Helmin leluilta silmät ja nenät päästä irti.. Ei vaan tunnu ymmärtävän, että mun hiuksia ja sormia ei tarvii ihan välttämättä yrittää repiä samalla tavalla irti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)