torstai 18. maaliskuuta 2010

treeniä treeniä..

Meille ei nyt kuulu mitään sen kummallisempaa, enimmäkseen oon tokoa treenannut kummankin koiran kanssa ja saa olla vain ylpeä..

Seuraaminen alkaa mennä ihan loistavasti, en ole kyllä uskaltanut ottaa kahdeksan askeleen seuraamispätkiä pidempiä seuraamisia. Ehkä sitten joku päivä, kun tuntuu etten mokaa tätä hommaa tän enempää..oon kyllä muuten tosi tyytyväinen, Helmi osaa nyt tosissaan hakea sen perusasentopaikan, mulla tosin meinaa mennä sanat solmuun, kun Tupelle pitää sanoa sivulle ja Helmille vierellä, mutta ehkä mä joku päivä opin oleen sekottamatta niitä.. Äiti käyttää Tupella sivulle sanaa, muuten vois ehkä vierellä sanalle opettaa sen perusasennon. plääh.
Oon ottanut nyt joka päivä myös Helmin kanssa juoksutusta, ihan vaan ravia talon päästä toiseen tossa pihalla. Nyt oon myös yrittänyt liittää siihen sanan ravi, joka kerta kun lähen meneen eteenpäin hieman nopeampaa kuin normaalisti, oon sanonut nyt sen, koirakaan ei tällä hetkellä ainakaan katso muhun siinä juoksuttaessa. Jes!!

Päätin nyt sitten, että on korkea aika saada jotain muutakin taottua Tupen päähän, kuin jatkuva jalkojen välistä tulo, sekä tassun anto. Tänään reenailtiin sitten ihan kunnolla perusasentoa ja se alkaa jo sujua! Pitää vielä kädellä näyttää, mutta musta tuntuu, että Tupelle saa helpommin otettua katsekontaktin mukaan ja seuraamisen kanssa. Helmin kanssa ollut vähän haastavaa, kun se on tollanen minimakkara, mutta Tupelle saa ihan kiitettävän hyvin opetettua kun se on korkeampi. Oon tosissani ruvennut miettimään, oisko toinen göötti ihan järkevä ratkaisu, ottaen huomioon sen, että Helmin päähän en ole saanut taottua juuri mitään..

Tänään piti mennä Helmin ja Armas-lapparin kanssa lenkille, mutta jää sitten väliin, mun pitää huone siivota kun huomenna lähtö Haminaan + englannin kokeisiin lukea. Aina se jää väliin, eikä kyllä yhtään ketuta.


Me vasta harjotellaan..


Yritys hyvä kymmenen..


Ei lainkaan epätarkka..

1 kommentti:

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)