maanantai 27. elokuuta 2012

Superagilitykoira

Lauantaina käytiin tokoilemassa, sunnuntaina oli vuorossa sitten jeejeeagility! Meillä on uusi mahtava agilitykouluttaja Oona, joka saa ruveta kouluttamaan mua ja Vinnaa. Tuolloin sunnuntaina me tehtiin putki-hyppy-putki-hyppy ratapätkää, ensin tosin pelkkä hyppy, putki, hyppy pätkää. Putken jälkeen tehtiin valssi tai vaihtoehtoisesti ennen putkea takaaleikkaus. Pitäisi kehitellä siitä radasta ratapiirros, mutta oon ollut niin huono tekemään niitä nyt taas pitkään aikaan! Ehkä tässä ryhdistäytyisi? Yritettiin koko neljän esteen pätkää tehdä niin, että olisin tehnyt takaaleikkauksen ja valssin, mutta ei saatu sitä millään onnistumaan. Takaaleikkaus onnistui hyvin kun ekaa putkea ei ollut mukana, mutta sen kanssa ei saatu millään onnistumaan. Minä yritin ja Oona yritti, mutta kummankaan kanssa ei vaan mennyt sitä. Siinä siis treenattavaa ensi kerralle!

Ollaan käyty myös raviradalla monta kertaa, Eevan Hipistä ja Vinnasta on tullut ihan ylimmät ystävykset ja ne sitten jaksaa painia :D

Meillä oli koulussa tänään elämänhallintaa (opettaja oli unohtanut eka tunnit, 45min venattiin luokassa kunnes Oona soitti sille ja saatiin se paikalle...) ja jotain rakennusmateriaaleista. Mun ei olis tarvinnut olla niillä tunneilla mutta olinpas kuitenkin! :D Huomenna ois sit kai ainakin peruskoulutusta, olisko myös pieneläinten hoitamista?
Lauantaina mulle tuli myös ekaa kertaa se fiilis, että tänne mä jään varmasti. Elikkäs seuraavat neljä vuotta nyt aika varmasti vietetään täällä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)