maanantai 20. elokuuta 2012

Treenailua

Vinnan tokomotivaatio on kadonnut kuin tuhka tuuleen, vaikka ollaankin pidetty siitä taukoa nyt hetkinen.. Haku on ihan jäissä, Susannan avulla otettiin Kiteellä ne pari pistoa, mutta täältä en oo ketään metsästänyt meille hakumetsään seuraksi. Pitäisi ehkä. Jälkeä meillä on perjantaina koulussa, teoriassa sekä käytännössä. Huomenna on koiran peruskoulutusta ilmeisesti ainakin teoriassa. Sit tais olla taas rakentamista niin kuin tänäänkin. Tänään oli teoriassa, huomenna ilmeisesti myös käytännössä. Vähän musta tuntuu, ettei tää välttämättä oo se mun paikka. En mä oo niin yltiösosiaalinen kun noi muut enkä mä kauheesti pidä meidän luokasta.. :D Ja nyt epäröin kuitenkin sitä lukiota, jätinhän sen jo kerran kesken.

Eilen ja tänään on meillä ollut sitten agilitypäivä! Pikku pösilö on hylännyt tokon kokonaan ja rrrakastaa agilityä! Se pieni aussihirviö, jonka mielestä agility on ollut hirvein laji mitä maailmassa on. Nyt sen mielestä se on ihan superkivaa eikä se varmaan muuta tekisi kun menisi agilityradalla? Ensin meillä oli ongelma saada tehtyä kahta estettä pidempää pätkää ja nyt tuo hirmu menee niin nopeasti vaikka minkä pituista pätkää ettei mulla oo mitään mahdollisuutta pysyä perässä. Suoria pätkiä se osaa mennä tosi hyvin, mutta suorilla pätkillä mä en tosiaankaan pysy perässä. Ei mitään mahdollisuutta!
Eilen tehtiin hyppy-rengas-A -pätkää, A-esteeltä Vinna keksi hypätä harjalta alas... Ei oltukaan tehty sitä ennen, joten ei ihme että se keksi sen. Nyt treenataankin vaan pelkkiä kontakteja sitten taas. En ollut varma, oltiinko rengasta tehty Viipun kanssa, mutta koirahan sen heti ilmoitti, että se oli sille maailman tutuin este ja suoritti sen niin kuin vanha tekijä. Tänään tehtiin hyppy-hyppy-putki-hyppy suoraa ja Vinna meni sen tosi hienosti. Ainoo, että joko mun pitää jättää palkka päähän tai harjotella juoksemaan ihan pirun lujaa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)