perjantai 2. maaliskuuta 2012

Yhteiskuvia

Oon pitänyt Vinnaa yhtenä adhd-koirana, joka ei pysty keskittyä mihinkään ja höseltää vaan. Sit yritin saada kaikki istumaan vierekkäin. Ensin istuu Vinna, sen jälkeen Helmi. Minni sen sijaan hyppää päin, pyörähtää ympäri, tönäisee Vinnan ylös ja ne molemmat hyppii mua päin asenteella "jee me tehdään jotain kivaaaa!". Lopulta sain kaikki istumaan vierekkäin, tosin jokainen istui hieman etäällä toisistaan..
Täällä ne kaikki nyt repii lelua yhdessä ♥ Huomenna haetaankin sit Martta kotiin ja on neljä koiraa jotka voi yhdessä lelua joskus repiä ;) Martan pitää vaan vähän kasvaa.

Mä oon itse alkanut vähän haaveilla kesyrotista..hyvinhän sellanenkin täällä menisi? Varsinkin kun kuulin, että voi olla samaan aikaan kissojen ja koirien kanssa, koirat ja kissat on kuulemma hyvin nopeasti oppineeet ettei kannata nenää tunkea häkkiin kiinni.


Minni on niin kovin iloinen siitä tiedosta että saa kohta namin!

Helmi vaihtoi asentoa ja Minnikän vähän meinaa...Vinna istuu ja tapittaa :D

"Hei jooko päästä nyt irti kun tää on Mun lelu" sanoo Minni ja huitoo Vinnaa etutassulla naamaan.



2 kommenttia:

  1. Heh, mullaki on hirvee kesyrottakuume :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :D Mä oon ihan rakastunut kun oon katellut kuvia ja lukenut niiden hoidosta sun muusta enemmän.

      Poista

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)