perjantai 20. huhtikuuta 2012

metsälenkkeilyä

Mun jalkaan ei vihdoinkaan enää ala sattua kun käy koiran kanssa kävelemässä, joten hyödynnettiin sitten tilanne ja lähdettiin tänään pitkälle lenkille ensimmäistä kertaa tällä viikolla. Vinna oli kovin onnellinen, kun pääsi metsään juoksemaan. Siellä se onnellisena kirmas, mutta totteli kuitenkin heti kun huusi luokse. Neiti myös päätti käydä heittämässä talviturkkinsa, yritti hypätä ojan yli, mutta se ei ihan onnistunut. Molskahti siis komeasti ojaan eikä päässyt sieltä pois. Lopulta Vinna jähmettyikin sinne niin, että etujalat oli lumikasassa ojan reunalla ja takajalat vedessä ja mä sain käydä pelastamassa neidin sieltä. Sen jälkeen meno jatkuikin yhtä vauhdikkaasti - ojia varoen.



Kuvia tulee todennäköisesti vielä tänään, mutta niitä ei nyt paljoa ollutkaan tältä päivältä. *Kuvia lisätty. Tuo Nikon Coolpix S220 taitaa olla jo aikas entinen, kun pudotin sen sillon vuos vai kaks sitten vesikuppiin.. Noh, uus kamera tuleepi pian ;) Tilattiin äidin kanssa meille kameraksi Canon EOS 1100D, millä tässä malttaa odottaa, että tulee 10.5 ja pääsee kotiin?
Ainiin! Piti vielä tännekin tulla kertomaan, että viikolla 19 mä lähden Kannukseen pääsykokeisiin. Kannuksen kennellinjan pääsykokeisiin. Sitä on odotettu jo vuosi ♥ Oon ihan tajuttoman iloinen, kun sain kuulla että pääsen sinne pääsykokeisiin. Vaikka en kouluun pääsisi, niin tiedän ainakin että oon voinut kaikkeni sen eteen tehdä - viime vuonna en päässyt edes pääsykokeisiin. Toivottavasti nää mun Kiteen opinnot nyt vaikuttais siihen positiivisesti! Yritän saada pääsykoepäiväksi 11.5 (olis kaikkein helpointa mun+koulun kannalta), maanantaina se selviää puhelulla.


Mua alkaa kauheesti turhauttaa Vinnan kanssa, kun ei mistään tuu nyt mitään. Ei sitä vois vähempää kiinnostaa tokoilla mun kanssa. Namipalkka ei kelpaa, lelupalkka kelpaa joskus mut sit taas kiihtyy siitä liikaa ja laumalla vois palkata mutta ei sillä sille mitään opeteta. Huoh. Ehkä se tästä?



yritti rämpiä pois sieltä muttei päässyt ja jouduin käydä pelastamassa sen kun jähmettyi tohon vaan paikalleen :'D



tulee se kevät tännekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)