tiistai 10. huhtikuuta 2012

Moi oon Vinna ja oon pieni tuholainen

Vinna 22vk oli tänään raapinut mun patjaan reiän ja levitellyt täytteitä lattialle. Pyykkiteline siis saa palata sänkyyn kun oon poissa. Oli myös hypännyt sängystä mun pöydälle ja tiputtanut tavarat alas. Läppäri ja ulkoinen kovalevy oli onneks säilyneet pudotukselta mutta mikään muu ei. Onneksi näin päin! Ja se oli ollut vaan 4h yksin kun olin tallilla. Mut näin sit tänään..mistä se on nyt yhtäkkiä keksinyt alkaa tuhota? Mitäköhän sille vois keksiä tänne ettei tuhoaisi? Nyt jo jätän sille kongin, luita ja kaks aktivointipalloa + muovipulloon myös nameja. Leluja on myös lattiat täynnä. Mitä sille vielä voi tekemiseksi jättää? Yritän nyt kouluaamuina päästä kävelemään sen kanssa vähän pidemmän lenkin, jos tiedän että menee myöhäiseksi, mutta nytkin olin kuitenkin vaan 4h poissa ja silti tuollaista saatu aikaan. Ei se ennen noin tehnyt, miksi nyt?

Ilonaiheeksi voisi kertoa, että ensimmäistä kertaa pitkään aikaan käveltiin 40 minuutin lenkki ilman yhtään tappelemista! Vinna käveli tosi nätisti, nähtiin heppoja, autoja ja pari junaa. Oli niin pirun hienoa, kun koira käveli nätisti loppuun asti eikä hyppinyt ja purrut mua koko ajan! Olis kovin halunnut juosta vapaana, mutta valitettavasti ei tänään onnistunut. Tokoiltiin ulkona sekä sisällä ja harjoiteltiin uusia juttuja. Maahanmeno sujuu jo pienemmällä käsimerkillä, jee!

Laitoin nyt uuden tunnisteen, eroahdistuksen, jonka alle laitan tästä lähtien Vinnan ja Minnin eroahdistuksesta sitten juttua. Minnillä se on pahempaa kuin Vinnalla, mutta ken tietää jos Vinna vetää pian paremmaksi kuin Minni? Onhan sekin nyt oppinut raapimaan ovea ja tuhoamaan täällä.. Minni pissailee sohville ja sängyille, raapii ovia ja vinkuu. Toivottavasti Vinna ei sitä vinkumistakin vielä keksi.

Vinnan säkäkorkeus on nyt 49cm, koitan saada uuden rakennekuvan mahdollisimman pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetäänhän viestit asiallisina kiitos! :)